Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Feset

Pages: [1]
1
Feature requests / Re: Context menu, icons in Menu and ChatBox
« on: 03 January 2018, 05:51:53 »
https://technet.microsoft.com/en-us/library/bb774735(v=vs.110).aspx

Это ссылка на материалы по ListView на C#.
Вот примерно также. Чтоб можно было к пунктам меню добовлять картинки, например для инвентаря, или списка игроков. И в MenuBar добавить тоже, что бы украсить интерфейс.

2
Feature requests / Context menu, icons in Menu and ChatBox
« on: 02 January 2018, 09:18:08 »
Допустим я хочу, что бы при нажатии на обьект н экране (некого актера), выскакивало меню со списком пунктов.
   И в меню и Чате хочется добавить картинок. Например, что бы сделать из Чата инвентарь.

3
Спасибо

4
При загрузке изображения пишет "Filed  to load image "~.png". Reason : Unable to open file.".
Может я не ту версия SFML использую?

5
Feature requests / Re: GuiManager
« on: 11 December 2017, 15:06:55 »
Спасибо.

6
Простите за Русский, но мне так удобнее.

7
Я установил на проект SFML 2.4.2  , к нему я установил TGUI 0.7.6. Все прекрасно работает, но как только я инициализирую Picture, то мне выводят сообщение о том, что он не смог загрузить изображение. Не знаю, может чего напутал в настройках компиляции. Вроде бы следовал инструкции на офф. сайте о установке предварительно скомпилированыых библеотек.

8
Installation help / Re: Tell the version of SFML for TGUI 0.7.6
« on: 10 December 2017, 15:56:39 »
The project on Code: Blocks. I used SFML version 2.4.2, and TGUI version 0.7.6 for MinGW TDM 4.9.2. I can create the window myself, and I can hook the interface to it. But I can not upload an image for the background, although I followed all the instructions.

9
The project on Code: Blocks. I used SFML version 2.4.2, and TGUI version 0.7.6 for MinGW TDM 4.9.2. I can create the window myself, and I can hook the interface to it. But I can not upload an image for the background, although I followed all the instructions.

10
Feature requests / GuiManager
« on: 10 December 2017, 15:43:58 »
Hey. I create a 2D RPG using SFML and TGUI. In my game, you need to have different kinds of interface for different scenes, such as: inventory, settings, main menu, etc. I can implement this on c # using enumerations and the Gui collection. Thus, you can create a large part of the game simply by creating many scenes and events in advance.

Pages: [1]