Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Feset

#1
https://technet.microsoft.com/en-us/library/bb774735(v=vs.110).aspx

ЭÑ,о ссылка на маÑ,ериалы по ListView на C#.
Ð'оÑ, примерно Ñ,акже. ЧÑ,об можно было к пункÑ,ам меню добовляÑ,ÑŒ карÑ,инки, например для инвенÑ,аря, или списка игроков. И в MenuBar добавиÑ,ÑŒ Ñ,оже, чÑ,о бы украсиÑ,ÑŒ инÑ,ерÑ,,ейс.
#2
Ð"опусÑ,им я Ñ...очу, чÑ,о бы при нажаÑ,ии на обьекÑ, н экране (некого акÑ,ера), выскакивало меню со списком пункÑ,ов.
   Ð˜ в меню и ЧаÑ,е Ñ...очеÑ,ся добавиÑ,ÑŒ карÑ,инок. Например, чÑ,о бы сделаÑ,ÑŒ из ЧаÑ,а инвенÑ,арь.
#4
При загрузке изображения пишеÑ, "Filed  to load image "~.png". Reason : Unable to open file.".
МожеÑ, я не Ñ,у версия SFML использую?
#5
Feature requests / Re: GuiManager
11 December 2017, 15:06:55
Спасибо.
#6
ПросÑ,иÑ,е за Русский, но мне Ñ,ак удобнее.
#7
Я усÑ,ановил на проекÑ, SFML 2.4.2  , к нему я усÑ,ановил TGUI 0.7.6. Ð'се прекрасно рабоÑ,аеÑ,, но как Ñ,олько я инициализирую Picture, Ñ,о мне выводяÑ, сообщение о Ñ,ом, чÑ,о он не смог загрузиÑ,ÑŒ изображение. Не знаю, можеÑ, чего напуÑ,ал в насÑ,ройкаÑ... компиляции. Ð'роде бы следовал инсÑ,рукции на оÑ,,Ñ,,. сайÑ,е о усÑ,ановке предвариÑ,ельно скомпилированыыÑ... библеоÑ,ек.
#8
Quote from: Feset on 10 December 2017, 15:55:24
The project on Code: Blocks. I used SFML version 2.4.2, and TGUI version 0.7.6 for MinGW TDM 4.9.2. I can create the window myself, and I can hook the interface to it. But I can not upload an image for the background, although I followed all the instructions.
#9
The project on Code: Blocks. I used SFML version 2.4.2, and TGUI version 0.7.6 for MinGW TDM 4.9.2. I can create the window myself, and I can hook the interface to it. But I can not upload an image for the background, although I followed all the instructions.
#10
Feature requests / GuiManager
10 December 2017, 15:43:58
Hey. I create a 2D RPG using SFML and TGUI. In my game, you need to have different kinds of interface for different scenes, such as: inventory, settings, main menu, etc. I can implement this on c # using enumerations and the Gui collection. Thus, you can create a large part of the game simply by creating many scenes and events in advance.